Uklon Communication
Типова іміджева реклама існує в трьох видах:
1.1 Макет для банерної реклами. Фонове фото, білий напівпрозорий блок з текстом і лого.
1.2 Макет для Facebook. Фонове фото,
непропрозорості 100%, текст і лого.
1.3 Приклад зображення для Instagram. Колаж, який виходить за рамки, переходить в наступне зображення таким чином, що всі зображення в Instagram створюють одну велику композицію.
1.4 Макет для баннерної реклами. Корпоративний колір на фоні, зображення додатку Uklon та брендованного автомобіля. Текст розташований у верхньому лівому кутку.
Макет з блочною структурою
Фон завжди білий. Логоблок завжди розташований в нижньому кутку (за винятком екстремально-горизонтальних форматів). Скруглення всіх блокових елементів одно скруглення елементів в логоблоке.
Для вибору кольору елементів в макетах з блочною структурою працює наступне правило:
Якщо використовується студійне фото з жовтим фоном - плашка з текстом чорного кольору.
Якщо фото без жовтого фону, плашка з текстом повинна бути жовтого кольору.
Share Communication
Для іміджевої реклами Uklon Share існує два варіанти. 1.1 Макет із зображенням двох молодих людей, студентів, на фото повинні бути присутніми телефон або автомобіль.
1.2 Макет з ілюстраціями. На підтримку першого ролика Uklon Share
1.3 Фанові ілюстрації, які зображують дивні ситуації у авто.
team/care/ua/team Communication
Градієнтний слеш використовується самостійно або у множині, роздільно або з накладанням.
Якщо формат фото квадратний або вертикальний, використовується градієнтна заливка по всьому формату.
Нахил градієнту 0°.
Якщо формат фото горизонтальний, використовується градієнтний видовжений слеш по всій ширині формату.
Нахил градієнту -30°.
Також можливе використання слешу як елементу композиціїї фото, тобто його розміщення за об'єктами, в перетині тощо.